Sizce 3 ay yaz tatili çok fazla değil mi?

Bir öğrenci 12 yıllık eğitim hayatı boyunca 12*3=36 ay yani 3 yıl tatil yapıyor.3 yıl hayata geç başlıyor.Üniversiteye geç gittiğini düşünürsek bu süre çok daha uzuyor. En azından yaz tatili 1 aya indirilse öğrenciler 2 yıl evvel liseyi bitirmiş olacaklar. Devlet bu 2 senelik harcanmamış yıllardan ettiği bütçe ile öğrencilere yurtdışında yabancı dil eğitimi ya da yüksek lisans imkanı tanıyabilir. Hem de öğretmenlerimize yaz tatili boyunca boşuna maaş verilmemiş olur. Sizce iyi fikir değil mi?
Sizce 3 ay yaz tatili çok fazla değil mi?
Cevapla