Tıp okuyanlar veya MF alanında ilk 10k ya girenler bir bakarmısınız?

20 yaşındayım iktisat okuyorum. İçimdeki tıp isteğini atamıyorum ve olduğum bölümde mutsuzum. Mat-1 mat-2 orta derecede. Asılsam sınavda iyi netler çıkarabileceğime güveniyorum. YGS biyoloji ve kimya fazla olmasada yabancı değilim. Türkçe ve sosyalim iyidir problem değil. Acaba bu saatten sonra okulu dondurup bir an önce sınava hazırlanmaya başlasam başarabilir miyim?
Tıp okuyanlar veya MF alanında ilk 10k ya girenler bir bakarmısınız?
Cevapla