Tıp okuyan veya yeni tıp fakültesi kazanmış arkadaşlar bir bakın acil?

Merhaba. Ben tıp fakültesine hazırlanıyorum. Öncelikle tıp okuyan ve tıp hazırlanan arkadaşlar varsa aramızda bir yardım etseniz? Hatta ilk 15 bine girebilmiş mühendislik okuyan arkadaşların puanı da tıp tutuyor. Siz nasıl çalıştınız? Önerilerinizz ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Lütfen bilinmeyen tavsiyeler olsun. Çok çalış düzenli çalış vs yazmayın bunları zaten herkes söylüyor. Detaylı yardımcı olabilecek öneriler bekliyorum ben
Tıp okuyan veya yeni tıp fakültesi kazanmış arkadaşlar bir bakın acil?
Cevapla