Estetisyenlik bölümü okuyanlar ilerde hangi meslek olabilir?

Lise 3e gidiyorum ama 18 yaşındayım o yüzden soruyu şikayet etmeyin kız meslek lisesindeyim estetisyenlik okuyorum ilerde estetik doktoru olabilir miyim? Müdüre sordum zor kızım aslında olabilirsinizde dedi puanı baya fazla dedi Ünüverstede sınavında estetisyenlik bölümünün taban puanı kaç? Ygsye ve lysye hangi derslerden ağırlıklı girmem gerekiyo? Bu konuda bilgisi olan biri beni bilgilendirebilirmi
Estetisyenlik bölümü okuyanlar ilerde hangi meslek olabilir?
Cevapla