Okul hayatında derslerine çalışmadığına pişman olan?

Okul hayatında derslerine çalışmadığına pişman olan birileri var mıdır acaba? "Keşke daha fazla çalışsaydım" diyen? :D
Okul hayatında derslerine çalışmadığına pişman olan?
Cevapla