Geleceğe dair hiç bir hevesim ve hedefim yok arkadaşlar, neden böyleyim?

Radyo tv 2 okuyorum son senem. Gelecek kaygısı sardı beni. Aileimn beklentisi var. Ama içimde bir isteksizlik var hiç bir hayalim yok 5 yıl sonram karanlık. Bir hayal kuruyum da yapıyım diyorum aklıma gelmiyor. Önceden çok hayal kurar üstüne de giderdim ama artık bıktım. Arkadaşlarım uyardı sonun kötü diye. El ladına çok taktığım için çok hayalden geçtim. Şimdi dünya umrumda değil. Ne zengin olmak ne lüx bir araba ne evlilik hiç bir istek yok. Çünkü gelecekten korkuyorum artık. Bu gelecek kaygısımıdır ne haltsa geçer mi?
Güncellemeler
+1 yıl
başka yardım etcek kimse yok mmu
Geleceğe dair hiç bir hevesim ve hedefim yok arkadaşlar, neden böyleyim?
Cevapla