Liseden sonra uzmanlık mı yoksa, üniversiteden sonra astsubaylık mı?

Ben seneye liseden mezun oluyorum ve Şanlı Türk Ordusuna katılmak istiyorum. Liseden sonra hemen askerlik ve ardından uzman çavuşluk mu, yoksa 4 yıllık üniversiteden sonra astsubaylık mı? Bence liseden sonra uzmanlık daha iyi çünkü rütbe farketmez benim için üni okursam boşuna 4 yıl gibi geliyor bana.
Liseden sonra uzman çavuşluk
Üniversiteden sonra astsubaylık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Liseden sonra uzmanlık mı yoksa, üniversiteden sonra astsubaylık mı?
Cevapla