Açı mı uğur mu sınav mı hangi dershaneye kaydoluyum sizce?

Açı ya eskiden gitmistim cok iyiydi annem yine açı ya git diyor sizce bu üçünden hangisine gidiyim?
Açı mı uğur mu sınav mı hangi dershaneye kaydoluyum sizce?
Cevapla