Şahsen çok zeki ya da çok salak bir tip değildim 9. sınıfı zar zor geçmiştim o yüzden herhangi bir belge yok :D



9. sınıfta takdir almıştım yazmamış şerapsızlar asdsd
https://i.hizliresim.com/ylGRPj.png
Tıklayın görün okunmuyor böyle, aman be😪😪
Aha benden 7 ve 8 yok :D
O zamanlar karanlık yıllarımdı asdasd
9 da parladım ben ama takdiri yazmamışlar :/
Sallama kardeş 9 u nasıl yazmamışlar alsan kesin yazarlardı
Bilmiyorum kardeşim, üşenmiyorsan al hesapla, ikinci dönem takdir aldım.
https://i.hizliresim.com/rV084M.png
@available23
Lys sonucu olmazmı :)
https://i.hizliresim.com/1kpDj1.jpg
övünmek için atalım dememiştim sanki :)
:) :)
Bu belgeleri ben alsaydım şimdi kendimi Einstein ilan ederdim sen zeki değilim diyorsun sdfg
sınıftakilerle kıyaslayınca değilim marmara hukuk itü mühendislik çukurova tıp odtü mühendislik kazanan arkadaşların olduğu bir sınıftaydım :D
Cevap
8Cevap
Bizde böyle belgeler bile yoktu hey gidi günler hey
Nasi buluyoz ki bunu:)
siz bulabilir misiniz bilmiyorum veli bilgilendirme sistemi gibi bir sistem sizin zamanınızda yoktu :(
İlk okul mu oluyor bu...
yok soldaki kısım sınıfları gösteriyor 6.7.8.10.11. ve 12. sınıf var
6 ve 8. sınıfta teşekkür almışım nerem başarılı ya ortaokulda teşekkür mü alınır :D
12 de takdirname vov mütiş
Bende birşey alamamıştım OSMANLI TOKADI aldım.
Burdan foto atmayı bilmiyorum ama boşum yok :)
o derenin altından çok sular geçti benim için
evet ergenler tespit ediliyor bu soru sayesinde :D
Öyle bir kısım mı varmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar