Onlarla evlenip vatandaşlık hakkı almak istiyorum ama aklıma başka bir şey gelmiyor Türkiye çok kötü hayat şartlarının olduğu berbat bir ülke. Buralardan kaçmak istiyorum
Yabancı kızlarla sohbet edebileceğim bir site Biliyormusunuz?
Aynı şekilde bende bu dertten muzdaribim umarım allah yolumuzu avrupaya doğru çizer, mesleğimde çok iyiyim yabancı dilim var fakat türkiyeyi sevmiyorum gitmek istiyorum. Kardeş hakkımızda hayırlısı olsn siberalem falan var oralar cinsel amaçlı umarım hayırlı bir cavur kısmet denk getiririz :)
Öyle diyosun fakat ben mantık olarak istiyorum evime bakarım düzgün davranırım yani sahiplenirim daha ne yapıyım yani eş olarak alıyoruz ırgat avrat olarak değil @Pinarrosi
En İyi Cevaplar