Türkiyede turizmde çalışmak ve iyi bir gelir kazanmak için en gerekli diller hangileridir (İNGİLİZCE HARİÇ)
RUSÇA
ALMANCA
ARAPÇA
İTALYANCA
FRANSIZCA
JAPONCA
KORECE
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu işin içindeyim, fransızca ve rusça olursa paraya para demezsin
hangi sehirde calısıyorsun kardeşim? kaç yıllık deneyimin var?
İzmirde, kuşadasında değişik otellerde çalıştım, 5 yıldızlı oteller. Otelden otele fark vardır aslında kimi otele sadece bir uyruktan insanlar giderken, başka bir otele farklı uyruklardan karma insanlar gidebilir ama dediğim gibi gözlemlediğim rusça ve fransızca. Hem daha kolay captan, head waiter konumuna gelirsin servis açısından hemde daha iyi bahşiş alabilirsin. Sonuçta gelen uyruk ingilizce konuşmayı bilsede kendi dilinde konuşulduğunda her zaman hoşuna gider
offf:)))37 yaşındayım yeteri kadar dilim var ailecek turizmdeyiz ne diyorsun yaaa:))) turizm boş boş, bitti. Ben mi bilemeyeceğim konuşömasını turistlerle? hollanda'da doğdum büyüdüm ne istediklerini gayet iyi biliyorum ve nasıl davranacağımı. Bu yaşta maaşallah bu profesörlük ne yaa yeğenlerim seninle yaşıt laflara bak:)))
Turizmci olarak söylüyorum. Rusça sonra da Almanca ama bu sene Rus turistler %60 azaldı ülkelerinde ki ekonomik kriz ve ambargodan dolayı.
Cevap
2Cevap
artık rusça da turizm bitti boşuna uğraşma. hem zaten sırf rusları personel olarak alıyor çoğu.15 yıllık turizmciyim/idim, artık iş yok zaten. Türk personel alan çok çok az. Asgari ücrete 14-16 saat çalışırsın.
estağfurullah:D
nerede calısıyorsun?
şu anda işsizim...3-4 yıl oldu işsizlikten kırılıyoruz. Turist yok 1,2. ncisi rus rehberler var artık biz kendi memleketimizde açız.
rus rehberler turk mu yabancı mı?
yabancı. abicim durum şu;buradaki şirket sahibi"turist"istiyor diye (ki öyle birşey yok hepsi ingilizce bilir) alıyor bunları 1000-1500 dolar maaşla, ama bu parayı geldikleri yerden, yani yurtdışından alıyorlar. Ammavelakin buradan da sattığı turdan komisyon alıyor ve buradan sigorta dahi ödenmiyor bunların. Anlayacağın kuruş para harcamak zorunda kalmıyor patronlarımız. Lojman konusu daha da kötü, Bize 4 ranza tozlu daireler. Yabancıya klimalı halıflexli plazma tv'li daireler.. bizi 7/24 çalıştırırlar transferde falan asgari ücret alırsın, yabancılar 8-10 saat çalışır paranın a. mına koyar. al sana çalışma mekanizması turizmin. Adam beni niye çalıştırsın? Evet 3 yabancı dilim var şakır şakır, ama hem asgari ücret ödeyecek hem sigorta, onlara ise tek kuruş harcamıyor. mesele bu. Ayrıca turizm de bitti.. Alanya-Antalya-Kemer felan boş..180 euroya herşey dahil+gidiş dönüş bileti alıp geliyorlar. Biliyorum ablam çalışıyor müşteri hizmetlerinde ve fiyatları biliyor. Boşver turizmi
aslında diğer taraftan bakarsan ülkede ne bitmediki? tekstil, tarım, hayvancılık, enerji, bankacılık vb. bence bizim iş bulamamız ve iyi kazanamamızın sebebi tüm şirketlerin yabancılaşmasından kaynaklanıyor türkiyede 40 binden fazla şirket yabancıların
en son garantinin % bilmemkaçı gitti ispanyollara:S
garanti zaten amerikan firmasıydı Türkiye satılık bir ülke oldu akp geldiğinden beri o yuzden kendi vatanımızda köleye cevirdiler bizi telefon alıyorsun kazık hat alıyorsun kazık araba alıyorsun kazık kredi cekiyorsun soygun maas alıyorsun 1 haftada eriyor et yemeye kalksan ayda bir kere yüzünü görüyorsun işte bizim paramız rusyaya akarsa bizde böyle aç gezeriz kardeşim
Allah büyük merak etme:))) öyle bir dolanacak ki elleri ayakları var yaaa. haklısın. konuş konuş bitmez bunlar:(
yaw bilmiyorum dostum ama heba olup gidiyoruz bu olaylar sonucunda yaş 32 daha evlenemedim para kazancamda evlenicemde sen düşün belki okul sayesinde ingiltere yolu acılırsa yerleşirim diyorum ikinci bir plan olarak
haaa aynı aynı, yaşım 37 bekarım sen düşün. bizim kızlardan da bir halt olmuyor artık. bakireyim deyip de 100 defa anal yapanı var be. yani benim için bekaret önemli değil de güven olmuyor işte. şaka maka rus bul bak gör sana verdikleri değeri. ciddiyim, çok sadıklar. Hiç şüphen olmasın. bildiklerin yalan, hollandalısı da gelip yapıyor ingilizi de almanı da rus da.. Yerlileri dahil. ben evlenmemeye karar verdim nefret ettim bizim kızlardan o ayrı. adam yok aralarında:S
bizim kızlar iyide cahiline denk gelmiceksin :)
egede ingilizce şart.
akdenizde önce almanca sonra rusça
Arapça bizden fazla nüfusları masallah
Rusçaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?