Staj dosyası için 100 tl vermek zorundamiyim ?

Merhaba arkadaşlar ben 12. sınıf öğrencisiyim staj dosyası almam gerekiyor fakat okul staj dosyasını 100 tl ye satıyor. Ve bu ücreti odedigimiz takdirde bağış makbuzu kesiyor. Anladigim kadarıyla bu işlem yasal bir işlem değil. Ben okula her gün minibüsle giden biriyim okula neden 100 tl bağışta bulunayim. Ya benim elimde imkanım olsa bile 100 tl ni okula bagislamam devlet tarafından herkezin ücreti ödeniyor. Bizden yani öğrencilerden alacakları ücreti kendi çekerim aticaklar. Ben bu staj dosyası nasıl temin edicem basvuracagim bir kurum var mı nasıl bir yol izlemeliyim
Güncellemeler
+1 yıl
Fikir verebilecek kimse yok mu 100 tl nedir ya?
Staj dosyası için 100 tl vermek zorundamiyim ?
Cevapla