Epilasyonda cayma bedeli istediler 250 tl ödemek zorundamıyım böyle birşey varmı?

6 ay önce lazere gittim kayıt oldum 100 lira aldılar. Hiç seansada girmedim
şimdi beni arayıp cayma bedeli istiyorlar. 250 tl vermezsem hakkımda yasal işlem başlatılacakmıs böyle bir durum da ne yapabilirim?
Epilasyonda cayma bedeli istediler 250 tl ödemek zorundamıyım böyle birşey varmı?
Cevapla