İkinci öğretimden birinci öğretime geçiş var mı varsa ne yapmamız gerekiyo?

Dokuz eylül üniversitesi ikinci öğretim yazmayı düşünüyorum ama zorluğundan dolayı birinci öğretime geçmek istiyorum böyle bir hakkımız var mı varsa nasıl?
İkinci öğretimden birinci öğretime geçiş var mı varsa ne yapmamız gerekiyo?
Cevapla