Yatay geçişte birinci sınıftan mı başlanır? ben mesela ikinci senemde geçmeyi düşünüyorum farklı bir bölüme :/?

Yatay geçişte birinci sınıftan mı başlanır? ben mesela ikinci senemde geçmeyi düşünüyorum farklı bir bölüme :/?
Cevapla