Üniversitede ilk gün nasıl dikkat çekerim diye soranlar bakın buraya?

Bazıları ünide ilk gün kendimi nasıl anlatırsam dikkat çekerim,
ne giyinirsem akılda kalırım gibi sorular sormaya başladı.Öncelikle ilk gün,
hocaların bazıları sizden kendinizi tanıtmanızı ister isim, nerden geldin, isteyerek mi geldin gibi. Tahtaya çıkartıp bunları söyletenlerde oluyormuş.
arkadaşlar lisede insanların kişilikleri tam oluşmamıştır,çekingendirler kendilerini naısl ifade ediceklerini tam bilmezler bu yüzden siz iyi bir açıklama yaparsanız sınıfta dikkat çekersiniz ve akılda kalabilirsiniz. Yalnız ünide sadece bir sınıf 40-60,100 gibi sayıda olabilir ve bir hoca bir sürü sınıfa giriyo. Sadece 5 sınıfa girse 60 kişiden 300 yapar. Her öğrenci kendini anlatsa sizce bu hoca kaçınızı gerçekten hatırlar?üstelik en az 300 öğrenci çok daha fazladır normalde. Siz nasıl anlatacaksanız diğerleride anlatıcak.Çünkü hepsi liseyi bitirmiş, belli bir yaşa gelmiş insanlar. Bu yüzden önemli kelimeler seçeyim akılda kalayım durumu yok. Ben duymadım, yaşamadım yaşayan varsa yazsın tabi...
kıyafete gelince; lisede kızlar özellikle giyimlerine çok dikkat etmeye bilirler zaten formaları olur. Biri ilk gün güzelce giyinir gelir akılda kalır çünkü bunların sayısı azdır. Ama ünide zaten forma yok herkes serbest geliyor.Çok dikkat çekici bir şey giyersin evet insanlar sana bakabilir doğru ama ertesi gün başkası giyinir onada bakarlar.Üstelik sizinle beraber bir sürü üst sınıftan bayan olucak. Hepsini bir araya getirince sizin ne giydiğinize gerçekten çokta dikkat edicekler mi?
üniversite lise gibi değil lütfen şunu anlayın, ilk gün dikkat çekmesi, akılda kalması gibi bir şey orda yok. siz sürekli kendinize bakarsınız dikkat çekersiniz ama öyle ilk gün bir akılda kalıyım durumu yok. Herkes serbest geliyor sen güzelsindirde daha neler var orda...
lütfen yeter abartmadan gidin ilk gün. Sonra zaten nasıl istiyorsanız öyle devam edersiniz.
Güncellemeler
+1 yıl
yazdıklarım hoşunuza gitmemiş olabilir ama insan gibi cevap vermek zor bir şey değil. Benim sorumu okuyup, yorum yazıcak vakti ayırdıktan sonra yok ben öylesine yazmıştım, yok kaale almamıştım gibi çocukça cevaplar vermeyin. Düşükseniz belli etmeye gerek yok, lafta değeriniz varmış gibi gözüksün bare. Sonrada çocuk gibi arkadaşınızı, yedek hesabınızı, akrabanızı devreye sokup buraya cümleler yazdırtmayın. Çocuk olmayın gerçekten biraz seviye
@Mayneymiz_Ahra
PiskopatTıpçı
Üniversitede ilk gün nasıl dikkat çekerim diye soranlar bakın buraya?
Cevapla