Hayat birbirimizi kırmak, üzmek ve kaybetmek için çok kısa.

Sizce de böyle değil mi ne zaman ayrılcağımız bu hayattan belli mi? Hadi senelerce yaşadık diyelim yine de zaman su gibi akıp gidiyor bazen nasıl yaşadığımızı bile bilemiyoruz.Bana gerçekten de bu söz doğru geliyor.Sizin düşünceleriniz neler?
Hayat birbirimizi kırmak, üzmek ve kaybetmek için çok kısa.
Cevapla