YGS barajını geçemeyenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar bildiğiniz gibi ÖSYM'nin verdiği istatistiklere göre sınava girenlerin yüzde 35'i barajı geçememiş. Siz bu durumu neye bağlıyorsunuz?
YGS barajını geçemeyenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla