Sizce baraj uygulamasinin kalkması iyi mi oldu?

Bence iyi oldu Hayati Belirleyici olmamali bir sınav bence Türkçede ne kadar yorumlama gücüne sahipsin matematikte ne kadar işlem yeteneğin var Bunlarin sosyal hayatında insana bir faydası yok iş hayatında da kimse buna bakmıyor

Sizce baraj uygulamasinin kalkması iyi mi oldu?
Cevapla