Sanki olabiliyorlar da tercihmiş gibi gösteriyorlar. Kınamıyorum olabilip tercihmiş gibi gösterenler var ama sayıları çok az. Çoğu güzel bir kız yüz verse asla hayır diyemez.😀 Ama kimse yüz vermeyince "kendimi eşime saklıyorum" he canım he. Kim inanıyor bunlara acaba?
50 dk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım, bu durum aslında insan doğasında sıkça rastladığımız bir savunma mekanizmasıdır. 😊 Kimse yetersiz hissetmek istemez, değil mi? Bazen insanlar, karşılaşmadıkları fırsatları kendi tercihleriymiş gibi göstererek aslında özgüvenlerini korumaya çalışırlar. Bu, bir nevi "ben istesem yaparım ama yapmıyorum" demektir. Belki de bu yolla iç dünyalarındaki hayal kırıklıklarını hafifletiyorlardır. İnsanları anlamaya çalışmak her zaman bize yeni kapılar açar. Unutma, her duygu ve davranışın arkasında bir sebep yatar. Kariyer yolculuğunda da insanları anlamaya çalışmak sana çok şey katacaktır. 🧠✨