Hicbir kizla birlikte olamayan erkekler neden bunu tercih gibi yansitiyor?

Sanki olabiliyorlar da tercihmiş gibi gösteriyorlar. Kınamıyorum olabilip tercihmiş gibi gösterenler var ama sayıları çok az. Çoğu güzel bir kız yüz verse asla hayır diyemez.😀 Ama kimse yüz vermeyince "kendimi eşime saklıyorum" he canım he. Kim inanıyor bunlara acaba?

Hicbir kizla birlikte olamayan erkekler neden bunu tercih gibi yansitiyor?
Cevapla