İşim gücüm olmadığı için sevgilime haksız mı yükleniyorum, her şeyi abartıyor olabilir miyim?

Lisedeyken sevgili olmuştuk. O zamanlar okulda az da olsa konuşacak vaktimiz oluyordu. Şimdi 8-20 arası aile işinde çalışıyor. Çoğunlukla 8'den sonra eve geliyor. Bana vakit ayırması az oluyor, bazen akşam 6'da geliyor, işi çıkmazsa vakit ayırıyor. Ben de lise mezunuyum, 1 yıldır evdeyim bu yüzden sevgilimle konuşmak için çok vaktim oluyor, mesaj yazmasını bekliyorum. Son birkaç aydır günlük bana az vakit ayırıyorsun diye tartışmaya başladık. Ben üniversite okusam, bir uğraşım olsa tartışma çıkmaz mı? Acaba ben mi her şeyi abartıyorum?
İşim gücüm olmadığı için sevgilime haksız mı yükleniyorum, her şeyi abartıyor olabilir miyim?
Cevapla