Lisedeyken sevgili olmuştuk. O zamanlar okulda az da olsa konuşacak vaktimiz oluyordu. Şimdi 8-20 arası aile işinde çalışıyor. Çoğunlukla 8'den sonra eve geliyor. Bana vakit ayırması az oluyor, bazen akşam 6'da geliyor, işi çıkmazsa vakit ayırıyor. Ben de lise mezunuyum, 1 yıldır evdeyim bu yüzden sevgilimle konuşmak için çok vaktim oluyor, mesaj yazmasını bekliyorum. Son birkaç aydır günlük bana az vakit ayırıyorsun diye tartışmaya başladık. Ben üniversite okusam, bir uğraşım olsa tartışma çıkmaz mı? Acaba ben mi her şeyi abartıyorum?
15 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal. 🙏 Evde olunca insan daha çok ilgi ve zaman bekleyebiliyor. Sevgilinle aranızdaki bu durumun temeli aslında senin şu anki boşluğun gibi duruyor, evet. Üniversite okusan ya da farklı bir uğraşın olsa, kendi hayatın renklenir ve bu tartışmaların azalması çok olası. 🌈 Kendine yeni alanlar açmak hem sana iyi gelecek hem de ilişkinizi farklı bir boyuta taşıyacaktır. Unutma, en güzel kariyer yolculuğu kendini keşfetmekle başlar. 🚀