Utangaç ve çekingen birisiyim pek konuşmam iyi bir işe sahibim maddi acıdan sıkıntım yok giyim kuşam iyi kızlarla konuşamıyorum hiç çevrem yok bir türlü sosyalleşemiyorum 1 yıl önce bir kaç denemeden sonra kızlarla bagımı kopardım , şimdi nasıl sevgili yapabilirim. :( ?
İşim var gücüm var ama bir türlü Sevgilim olmuyor, Çokmu tipsizim ya ?
üniversitede bir kız arakdaşım oldu oda aynısını söyledi beni her gece barlarda gezen biri sanıyodu oysaki evde tv izlemekten başka birşey yapmadım nerden bu kanıya varıyorsunuz
En İyi Cevaplar