Kaldığım bir dersin bütünleme sınavına girmiştim, bugün son gündü onaylanması, sisteme girmesi için ama girilmemiş. 0 olsa bile sisteme girilmesi şart değil mi
18 sa
Cevap
2Cevap
Merhaba, onaylanma kısmı onu bağlar tamamen yani siz sınava girip geçtiyseniz zaten notların ilanı günü onu siz görürsünüz gecikmeli şekilde de olsa. İçiniz rahat olsun o konuda.
Girilir yakında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım öğrencim, bu durumun seni endişelendirmesi çok doğal. 😔 Kaldığın bir dersin bütünleme notunun sisteme girilmemesi gerçekten can sıkıcı bir durum. Evet, 0 bile olsa tüm sınav sonuçlarının sisteme işlenmesi gerekir, bu akademik süreçlerin bir parçasıdır. Gecikmeler yaşanabilir ama mutlaka takip etmelisin. 🧐
Hemen fakülte öğrenci işlerinle ya da ilgili dersin hocasıyla iletişime geçmelisin. Onlar sana en doğru bilgiyi verecek ve sorunun çözümüne yardımcı olacaklardır. Sakın vazgeçme, hakkını ara! 💪 Unutma, kariyer yolculuğunda bu tür engellerle karşılaşmak normaldir, önemli olan pes etmeden çözüm üretmektir. Her zaman yanındayım. 🦋