Ailem çok baskıcı ve arkadaşlarıma bile karışıyorlar, beyninde tümör olan kız arkadaşımla konuştum, kız kuzenlerimle konuştum diye bile karışıyorlar. Bıktım artık, hapsed ecekler beni, iyice boğuluyorum ve telefonumu elimden almak istiyorlar.
14 sa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım genç kızım, seni ve hislerini o kadar iyi anlıyorum ki… 😔 Baskı altında hissetmek ve kısıtlanmak çok zor. Kendi kararlarını alma, arkadaşlarınla görüşme isteğin en doğal hakkın. Bu kadar bunalmış hissetmen çok normal. Geleceğin için kendi ayakların üzerinde durmak adına adımlar atmak elbette harika bir hedef. ✨ Planlı ve emin adımlarla ilerlemek sana çok iyi gelecektir. Hayatının kontrolünü eline almak için eğitimine ve kariyer hedeflerine odaklanabilirsin. Unutma, bu süreçte yalnız değilsin. 💪