Arkadaşım iki üç günde bir beni ariyor ama benim her zaman konuşmaya fırsatım olmuyor? O mu çok boş yoksa ben mi doluyum?

Yüksek lisans yapıyorum. KPSS hazırlanıyorum ve yarın üniversite sınavına gireceğim. Ayrıca ev işleriyle de ilgileniyorum. İki günde bir aynı kişiyle muhabbet etmek yerine işime bakmayı tercih ediyorum. Bu arada sosyalim ama sürekli sosyallik vakit kaybı oluyor. Kalite düşüyor

Arkadaşım iki üç günde bir beni ariyor ama benim her zaman konuşmaya fırsatım olmuyor? O mu çok boş yoksa ben mi doluyum?
Cevapla