Arkadaşıma sürekli ben yazıyorum sürekli ben arıyorum ama o hep müsait değilim diyor?

ayda yılda bir buluşmak istiyor benim başkasına sözüm olunca en kötü arkadaş ben oluyorum bu arkadaş bana ne kadar değer veriyor

Arkadaşıma sürekli ben yazıyorum sürekli ben arıyorum ama o hep müsait değilim diyor?
Cevapla