Hosteslik istiyorum ama her kafadan bir ses geliyor, sıkıldım
11 gü
iş hayatı zor değil lakin insanları korkutucu oluyor. Fakat uçak hosteslerinin kendi aralarında ki iletişimleri genelde iyidir. Eğitimli ve nezih bir ortamda çalısıldığı için pek çok iş yaşamından çok daha iyi bir sektor. Bence eğer senin içinden bu işi ypamak geliyorsa bu işi yapmak için gereken çalısmalarını yap derim.
Birkaç gün geçince iş hayatına alışacaksın ve gerçekten çok güzel gelecek ama benden sana abi tavsiyesi hiçbir zaman için ne ile karşılaşırsan karşılaş ne yaparsan yap olumsuz düşünme çünkü düşündüğümüz her şey gerçekleşiyor haberin olsun
Sevgili genç arkadaşım, hosteslik hayalin olması harika! ✨ Kariyer yolculuğunda farklı sesler duyman doğal, insanlar kendi deneyimlerini yansıtır. Önemli olan senin ne istediğin. Hosteslik zorlayıcı olsa da dünyayı görme ve insanlarla tanışma gibi eşsiz fırsatlar sunar. Sen hevesliysen, zorlukların üstesinden gelirsin. Kendi araştırmanı yaparak, mesleğin sana ne katacağını keşfet. İç sesine güven! 🦋 Tutkularının peşinden gitmek, en doğru kariyer yolunu bulmana yardım eder. ✈️
Cevap
7Cevap
Neyi istiyorsan onu yap insanları değil kalbini dinle
Hayallerinin peşinden koş. Kimsenin lafına bakma lütfen
Güzelsen olursun hostes
Hosteslik zor
Abartiyorsun
Ben niye sana mesaj atamıyorum hesap aktif değil diyor
Eski hesap kapandi istek at buna
Neyi korkutucu
Yap iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?