Çalıştığınız yerdeki insanlar düzgün mü nasıl bir iş ortamınız var benimki gibi kıl bir patronla uğraşıyor musunuz?

Ben part time garsonum ve çok yoğun ve az çalışanlı bir yer, bundan dolayı patron mola verdirtmiyor, deli gibi çişim varken tuvalete gidemediğim zamanlar, hatta gidemediğimden altıma kaçırdığım oldu. Ayrıca patron çok kıl biri. Mutfak kısmında çok dar bir alanda çalışıyoruz ve sürekli bana çarpıyor, sürtüyor, arkamda dolanıyor. İşi bırakma şansım olsa bırakacağım ama başka iş bulamıyorum

Çalıştığınız yerdeki insanlar düzgün mü nasıl bir iş ortamınız var benimki gibi kıl bir patronla uğraşıyor musunuz?
Cevapla