Patron olsan elinin altında çalışanlara nasıl davranırsın?

maalesef ülkemizde çalışanlar baya baya eziliyor. Hani anladık çalışmak modern kölelik de, bunun neresi modern? Modernite sadece çalışana iyi maaş ve bir kaç iyi şey daha sunup onu ezebilme hakkını kendinde görebilmek mi, yoksa her bir çalışanına da aynı bi patronmuş gibi saygı ve hürmet gösterebilmek mi?
Hangisinden daha sağlıklı işler çıkar? Avrupa'da durum ne?
Patron olsan elinin altında çalışanlara nasıl davranırsın?
Patron olsan elinin altında çalışanlara nasıl davranırsın?
Cevapla