Çok yakın temasta bulunan patronla çalışır mısınız?

Yaklaşık 1 senedir aynı işyerindeyim
fakat canımı sıkan şey patronumun çok yaklasarak davranması. Ben normalde çok fazla yakın teması sevmiyorum ama en basiti bir şey anlatırken bacağıma dokundu, bir yerden bir yere geçerken belimi tuttu. Elimi gösterdim elimi tuttu. Bir şey anlatırken bacağıma dokunarak anlattı. Ben rahatsız olduğumu göstermeme rağmen hareketlerine devam etti. Bir yerden bir yere giderken bütün vücudumu süzüyor gözlerimle görüyorum. Anneme ve aileme anlattım işi birakmamami söylüyorlar ama ben tereddüt içindeyim ne yapmalıyım bana bir şeyde yapabilir ama ailem çok duyarsız?
Çok yakın temasta bulunan patronla çalışır mısınız?
Cevapla