İnsanlara iş başvurusu aldım demek sizce ukalalık mı, kötü bir şey mi?

Güncellemeler
12 gü
başvurduğum yerden hep dönüş aldım genel acaba ayıp mı? oluyor sizce?
İnsanlara iş başvurusu aldım demek sizce ukalalık mı, kötü bir şey mi?
Cevapla