Bime başvuru yaptım görüşme için çağırdılar bazıları kötü diyor sizce nasıl bir iş yeri?

Şehir parkında garson olarak aslında işim vardı ama bıraktım patronum asılıyordu yavrum bebeğim filan diyor elini omzuma atmaya çalışıyor 2. günümde bıraktım, rahatsız eden müşterilerde vardı katlanamadım daha fazla.

Bime başvuru yaptım görüşme için çağırdılar oraya gidicem ama çevremde bazıları hiç gitme bile diyor çok kötü filan dediler. Nasıl bir iş yeri dedikleri kadar kötü mü? Sadece ücretsiz olarak mesaiyse katlanırım, asgari ücret verseler de yeter.

Bime başvuru yaptım görüşme için çağırdılar bazıları kötü diyor sizce nasıl bir iş yeri?
Cevapla