Sizce başvuru yaptığım alım olmasını beklediğim iş mi yoksa öylesine başvuru yaptığım beni aldıkları bi işe hemen girmem mi?

kitaplarla çalışmak istiyorum ama şu an hemen alım yok alım cv ni ik ya gönderdim dedi müdür ama ben Madame coco ya da başvuru yapmıştım insan kaynakları ile bugün görüştüm yarın sonucu söyleriz dediler paraya ihtiyacım olduğu için değil çalışmak istediğim için çalışacağım şu an d&r dan dönüş yok ama ben mc ya girince oradan dönüş olursa da madame cocodan 2 ay çıkış vermiyorlarmis orada mutlu çalışamam sizce riske atıp d&r ı bekleyeyim mi orada part time çalışacağım ama çok istiyorum orada çalışmak işin içinden çıkamıyorum lütfen bir fikir verin

Sizce başvuru yaptığım alım olmasını beklediğim iş mi yoksa öylesine başvuru yaptığım beni aldıkları bi işe hemen girmem mi?
Cevapla