Bu yüksek lisans yapanlar neden büyük bir başarı sağlamış gibi davraniyorlar?

Yoldan geçen yüksek lisans yapabiliyor. Ne maaş olarak bir katkısı var ne işe alınırken umursanıyor. Vakit geçirmek için yapılan bir şey

Bu yüksek lisans yapanlar neden büyük bir başarı sağlamış gibi davraniyorlar?
Cevapla