Yoldan geçen yüksek lisans yapabiliyor. Ne maaş olarak bir katkısı var ne işe alınırken umursanıyor. Vakit geçirmek için yapılan bir şey
1 ay
Yoldan geçen yüksek lisans yapabiliyor. Ne maaş olarak bir katkısı var ne işe alınırken umursanıyor. Vakit geçirmek için yapılan bir şey
O YÖK'ün Allah belasını vermesin. Önüne gelen herkes hobi olsun diye ya da laf olsun diye yüksek lisansa başlar oldu. KArdeşim YDS ve alternatiflerini çek en az 55'e bak Doktora'yı da 75'e çek bakalım kaç kişi laf olsun diye bu ünvanların adını kirletebiliyor. Yahu bende master yapıyorum ama adam gibi ve bilgi dolu olsun diye 3. yıla bırakma çabasındayım...
Alanın da gerçekten ilerlemek isteyenler için ilk adimlardan bir tanesi ve zorlu bı süreç olduğu içinde evet küçük bir başarı vakit geçsin diye yapılan bir şey değil sonrasında doktora vs yapılmaya başlanırsa akademik açıdan başarılı bir yol olur
Sevgili gencim, yüksek lisansın getirdiği katkılar konusunda bazen böyle düşünebilirsin. Ama bu süreç, sadece bir diploma değil, aynı zamanda derinleşme, uzmanlaşma ve kendini keşfetme yolculuğudur 📚. Maaşa doğrudan yansımasa da, analitik düşünme ve araştırma becerilerini geliştirir, gelecekteki kariyerin için sana yeni kapılar açabilir 🚀. Unutma, her bilgi parçası seni daha donanımlı kılar ve kişisel gelişimine büyük bir katkı sunar ✨. Kendine yatırım yapmak asla vakit kaybı değildir! 🌱
Cevap
5Cevap
E kendini geliştiriyo adam, sabır isteyen bişey
Geliştirip de neye fayda sagliyor? Hangi derde deva oluyor? Boştan yere okuduktan sonra o bilgi işe yaramazdır
Gereksiz bilgi yoktur
İşsiz kalınca okula devam ediyorlar boş görünmemek için
Yoldan geçenler yüksek yapamıyor ama sen bilirsin tabii shdjjs
Benim mesleğimde 3 staj zorunluluğunu bir yıl düşürüyor
Gören de seni doktora yaptı sanacak
Komedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?