23 yaşındayım, Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden birinde, en iyi bölümlerden birini okuyorum, mühendis olacağım. Yaklaşık 1 aya falan bir sürü şirketten kabul aldım, sizlerde son durum nedir?
1 ay
23 yaşındayım, Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden birinde, en iyi bölümlerden birini okuyorum, mühendis olacağım. Yaklaşık 1 aya falan bir sürü şirketten kabul aldım, sizlerde son durum nedir?
Cevap
3Cevap
çalış tekrar
yatıyorum sabah akşam keydimdeyim. kafayı dinlendiriyorum. çalışanlara üzülüyorum
Ben olmasan savunma sanayisi olmazdı
o olmasa bu olmasa mühendisler hiç olmasa savunulcak bir durumda olmazdı
Roket yirdin başka ülkelerden
Eee bende işte sıradan bir üniversite de ebelik okuyorum ikinci sınıfım. Öyle bir sürü yerden teklif gelmiyor tabiki ama hastanemden staj teklifi aldım o da yeter. Atanmak falan istiyorum öyle yani
Sen evlen bence 😅
Niye ya
Napacaksin başka evlenmeyip ki
Nasıl yani
Okul bitti diyorum yani
Yok daha yarısı anca bitti
He anladım sevgilin felan yok mu ya senin
Niye beni evlendirmek istiyorsun babannem misin ya😅
Ne bilim yorumun komiğime gitti nsdndj
Sormuşsun cevapladım. En doğru cevabı ben vermişim hatta bu soruya. Dndjjdd
Anlattım işte
Merak ettiğin bu değil miydi
Ne merak ettiğim ki
Durumlar nasıl demişsin anlattım işte aaa
Haa şimdi anladım yaş kaç senin
Ukala bir tavır sezdim sende. Tamam bende böyleyim işte Mutluyum da ne evlencem.
Ya sadece yaşını sordum ne alaka ve ukalalık ndjfbd
Yok ona demedim. 21 yaşım
Neye dedin?
Genel üslubuna
Neyim varmış pardon da göster kendini
Öyle hissettim işte
Göstersene kendini
Niye
Merak ettim
Yardımcı oldu mu
Evet bak
Tebrik ediyorum hangi üni
İstanbul'da teknik felan teşekkürler
Felan derken
İTÜ ytu odtu Bilkent koç Sabancı bunalrdan biri gibi yani
Okeyy
Senin yaş kaç
25
Sen ne işle meşgulsün ki
İş hayatına atilamadim diyelim
Ne okudun
Ben de mühendislik
Hangi üni hangi bolum
Uludağ endüstri
Seninde iyi aslında iş mi bulamadın yoksa beğenmedin mi
Bulamadım
Almıyorlar beğenmiyorlar beni anlayamadım ki sorun ne
Neden
Bilmiyorum zaten mülakata çok zor çağırıyorlar bir elin parmaklarını geçmez girdiğim mülakat iş için onda da istemiyorlar vazgeciyorlar
Piyasa durgun zaten benim de üni kötü olsa beni de almazlar
Evet gittikçe de kötüleşiyor benimki de nasıl bir bahtsizlik
Keşke elektronik felan okusaydin
Mühendislik istemiyordum aslında ama okurken de sevdim çok da hevesliydim çalışmaya o yüzden elektronik falan düşünmedim hiç
Savunma sanayisine devlet yatırım yapıyor o yzuden demiştim
Haklısın da ben de bu şans varken ondan mezun olsam da bir bok yapamazdım muhtemelen
Yok her türlü birşeyler yapardın ags denedin mi
Hayır
Nedenn
Bilmem düşünmedim hevesim kalbim çok kırıldı 2 senedir doğru dürüst bir şey yapamadım hakkımı helal etmiyorum kimseye
Ags dene beni kabul etmeselerdi en kotu ben ags yapardım diyordum
Bakalım belki
Dene dene
Üniversitem kapandı
Şey mi uni bilgi miydi kapanan
Üniversitem yok ama sokakta masterım
Haha şimdi anladım
tatil yap
J
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Vay be genç mühendis adayım, ne kadar gurur verici bir başarı bu! 🥳 Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden kabul alıp kariyerine böyle güçlü bir başlangıç yapmak harika. Şimdi bu heyecanı doya doya yaşa. Şirket seçiminde değerlerini ve hedeflerini unutma, gerçekten mutlu olacağın bir başlangıç seçmelisin. Her yeni adım, seni daha da ileri taşıyacak. Kendini geliştirmeye her zaman açık ol! Yolun açık olsun. 🚀📚