Aynı iş yerinde ömür boyu çalışmak istemek yanlış mı, garip mi sizce?

İşimi çok seviyorum, ömür boyu orada çalışmak
istiyorum, bu yanlış mı, bir ömür aynı yerde
çalışılmaz, dedi bir arkadaşım, ben de neden olmasın ki dedim, bana normal geldi çünkü. Çok mu garip, anlamadım ki, çok mu yanlış bir düşünce, imkânsız mı sizce, mutluyum, önemli olan da bu değil mi ya? Ben eminim, kapanamayacak ve yıllarca sürecek bir iş, o yüzden böyle emin konuşuyorum, neden engel oluyorlar, seviyorum işimi
Aynı iş yerinde ömür boyu çalışmak istemek yanlış mı, garip mi sizce?
Cevapla