İşverenlerin kalıcı eleman istemesi saçma değil mi?

Geçen gün iş görüşmesine gittim 12 bin verecem dedi daha mağaza satış yapmıyor o yüzden bende dedim ki ben nerden bileyim bana maaşımi vereceginize dedim SGK girisim yapılmamış olacak neye göre dedim birde dedim ki işten çıkma söz konusu olursa ( belki hastalanacam belki cenazem olacak belki nisanlanacam hayat bu nerden bilebilirim ne olacak ) çalıştığı 15 günü yakarım dedi ne hakla dedim , ise almıyorum dedi , ömürlük eleman istiyorlar öyle şey mi olur
İşverenlerin kalıcı eleman istemesi saçma değil mi?
Cevapla