KOAH'a benzer rahatsızlığım var. Yaşım çok genç. Güzel bir okul kazanamadım bir işte devamlı da çalışamadım çok sessiz biriyim. Ailem çok üstüme geliyor çok kızıyor bir halta yaramazsın çocuk bile dünyaya getiremezsin bir işte durmazsın gibi. Geçen konuştuklarını duydum babam eve para getirdiği mi var dedi çok kırıldım. Çevremdeki akrabalarım sessizim diye insanı canım yerine koyuyorlar çok gücüme gidiyor. Zaten 2 yıllık bir bölüm bitirdim diye gözlerinde yok sayılıyorum zavallıymışım gibi davranıyorlar. Ben bi yandan ciğerlerimdeki rahatsızlıkla uğraşıyorum utancımdan sosyalleşemedim bile arkadaşım hiç yok. Zaten bu yüzden işte de çalışmadım sürekli kusuyorum öksürüyorum utanıyorum haliyle ama ailem anlamıyor psikolojim berbat halde şu an KPSS ve DGS çalışmaya çalışıyorum o tabuları yıkamadım henüz yoruldum ruhum bedenim çok yoruldu ama anlatamıyorum işte
Sizin de karşılaştığınız zorluklar vardır çektikleriniz vs anlatırsanız belki biraz güç bulabilirim ya da gör ün geçin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer