Sağlıklı değilseniz ya da durumlar elverişli değilse çalışacak gücü kendinizde nasıl buluyorsunuz?

KOAH'a benzer rahatsızlığım var. Yaşım çok genç. Güzel bir okul kazanamadım bir işte devamlı da çalışamadım çok sessiz biriyim. Ailem çok üstüme geliyor çok kızıyor bir halta yaramazsın çocuk bile dünyaya getiremezsin bir işte durmazsın gibi. Geçen konuştuklarını duydum babam eve para getirdiği mi var dedi çok kırıldım. Çevremdeki akrabalarım sessizim diye insanı canım yerine koyuyorlar çok gücüme gidiyor. Zaten 2 yıllık bir bölüm bitirdim diye gözlerinde yok sayılıyorum zavallıymışım gibi davranıyorlar. Ben bi yandan ciğerlerimdeki rahatsızlıkla uğraşıyorum utancımdan sosyalleşemedim bile arkadaşım hiç yok. Zaten bu yüzden işte de çalışmadım sürekli kusuyorum öksürüyorum utanıyorum haliyle ama ailem anlamıyor psikolojim berbat halde şu an KPSS ve DGS çalışmaya çalışıyorum o tabuları yıkamadım henüz yoruldum ruhum bedenim çok yoruldu ama anlatamıyorum işte

Sizin de karşılaştığınız zorluklar vardır çektikleriniz vs anlatırsanız belki biraz güç bulabilirim ya da gör ün geçin

Sağlıklı değilseniz ya da durumlar elverişli değilse çalışacak gücü kendinizde nasıl buluyorsunuz?
Cevapla