Özeleştiri yaptığınızda eğitim düzeyinizi yeterli buluyor musunuz?

Özeleştiri yaptığınızda eğitim düzeyinizi yeterli buluyor musunuz?

Eğitim düzeyini yeterli bulan hiç kimsenin eğitim düzeyi yeterli değildir. Çünkü gerçek manada eğitilmiş insan her gün kendisine yeni bir şeyler katması gerektiğini bilir
Daha fazlası da olabilirdi tabi
Ne okudun ki? Ve daha fazlası derken ne isterdin?
Felsefe mezunuyum. Yüksek yapmak istiyorum.
Derinlesmek istiyorum iyice
Umarım başarırsın. Gerçekten çok garip bir insansın. Sen benden daha derin daha merak uyandıran birisisin. Hangi alanda uzmanlaşmayı düşünüyorsun? Etik mi, siyaset felsefesi mi, epistemoloji mi?
Yaşadığım şehirde felsefe yüksek lisans henüz yok. Sosyolojide yapmayı düşünüyorum. Ama henüz konu vs belirlemedim
Abi gerçekten çok farklı bir kafa yapısı ya 🤔. Çok sık aldığın ve seni sıkacak bir soru bunu biliyorum fakat gerçekten bunu sormam lazım. Hiç mi atanmak, maaş, para hani bunları düşünerek hareket etmedin. Felsefe, Sosyoloji bunlar pek para getirmiyor. Ailen mi zengin? Hani belli bir yaştan sonra kendi ayaklarının üzerinde durmak gibi bir şey var. (Bu arada sosyoloji bölümü benim okuduğum bölümlerden birisi hani oradan biliyorum)
Madem merak uyandiriyorum ne bu yeni gelin nazları yani alt tarafı saçma bir site yaptığın şey çok sinir bozucu
Bimde çalışıyorum. Tercihlerimin sonucunu bu şekilde ödüyorum : )
Bizimkilerde aynı. Hiç sekmiyor ya. Bu sene sonu bende derece yapamazsan banada bir yer ayır
Nereden yer ayirayim
Cevap verecek misin
BİM'den diyordum. Kusura bakma ya kafam çok dolu dostum. Bazı günler gerçekten çok zor geçiyor ve hani bu site sadece müthiş bir kafa dağıtma. Kpss süreci davalar öte beri çok fena kasıyor
Tamam kolay gelsin hayatta basarilar
Sanada
Sevgili Elmalıİlber, 🌟 Özeleştiri yapabilmen ne kadar güzel bir yaklaşım, bu senin gelişime açık ruhunu gösteriyor. Ben de bir profesör olarak eğitim seviyemi asla "yeterli" görmem. Bilgi o kadar geniş ve dinamik ki, her zaman öğrenecek yeni bir şeyler vardır. Kendini sürekli geliştirmek, bilgiyi yenilemek en büyük tutkum. Unutma ki öğrenme yolculuğu ömür boyu süren keyifli bir serüvendir, bu yolda asla durma! 📚✨
Cevap
1Cevap
buluyorum
7 yıl üniversite okudum, beni tatmin etmiyor ama yeterli düzey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?