Ortalaması iyi olan bir öğretmen adayının yüksek lisans yapması mı daha mantıklı yoksa kpssye çalışması mı?

Ortalaması iyi olan bir öğretmen adayının yüksek lisans yapması mı daha mantıklı yoksa kpssye çalışması mı?
Cevapla