27 yasindayim hic bir iste calismadim, is gorusmesinde bu boslugu nasil aciklamaliyim?

Çocukluktan beri anksiyete ve sosyal fobi sorunlarından dolayı iş hayatına giremedim, askerlikten de muafım, engelli raporum da yok, ne yapacağımı bilemiyorum, iş verenlere hiç çalışmadım psikiyatrik sorunlarım vardı desem hiç almazlar, bitmişim ben

27 yasindayim hic bir iste calismadim, is gorusmesinde bu boslugu nasil aciklamaliyim?
Cevapla