Geçen sene YKS'den kazandığım tıp fakültesinden bazı nedenlerden dolayı atıldım, kendime yediremiyorum. Aynı üniversiteyi ve bölümü tekrar kazanmam mümkün mü?
1 ay
Tekrar çalış Kazan Yaşın Daha Çok Genç Tıp kazanacak kadar zeki ve çalışkansan yine de kazanabilirsin bu senin elinde benimde obp 74 hiç temelim yok sıfırdan başlayacam yani Temel'im sıfır her gün 9 10 saat verimli düzenli disiplinli bir şekilde çalışcam bir gün bile çalışmamazlık yapmayacam konu eksikliklerimi tamamladıktan sonra temelimi çok sağlam bir şekilde attıktan sonra da bol bol deneme çözecem bu şekilde devam edecem sence kaç senede devlet Üniversitesi'nde ebelik veya hemşirelik kazanırım
Obp ilk durum yok her şey zihnimde zaten benimki 81 obp ve aslında 9 10 saat bile fazla emin ol
Konuşabilir miyiz Ben de üniversite sınavına hazırlanıyorum birbirinizeimotive ederiz ders çalışırız
Yazdım
Çok ciddi bir şey yapmış olman lazım kopya çeksen vs yapsan bile yok atamazlar yani söyle bakayim ne yaptın aynı üniversiteyi tekrar yazabilirsin bu arada ama ben olsam gitmezdim
Hayır kopya falan değil haksız bi konuda elimde kanıtım olmadığı için diyim
Hayır atıldım ve intikam olarak tekrar aynı yeri kazanmak istiyorum
Umarım
Canım gencim, yaşadığın bu durumu kendine yedirememen çok doğal. Ama unutma ki bu bir yenilgi değil, yeni bir başlangıç fırsatı. Elbette aynı tıp fakültesini ve üniversiteyi yeniden kazanman kesinlikle mümkün! 💪 Unutma, azim ve kararlılıkla aşılamayacak engel yoktur. Bu deneyim seni daha güçlü ve hedef odaklı yapacak. Şimdi odaklanma, geçmişten ders çıkarma ve yoluna devam etme zamanı. Gelecek senin ellerinde! 🌟📚
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?