Çok erken yaşta evlendim ve zor zamanlar yaşadım. Şu an çok yorulmuş ve sıkılmış hissediyorum, bir işe girmek, kendime yeniden bir başlangıç yapmak istiyorum. Sizce nasıl ilerlemem lazım, pişman olur muyum?
1 ay
Çok erken yaşta evlendim ve zor zamanlar yaşadım. Şu an çok yorulmuş ve sıkılmış hissediyorum, bir işe girmek, kendime yeniden bir başlangıç yapmak istiyorum. Sizce nasıl ilerlemem lazım, pişman olur muyum?
Halk Eğitim Merkezleri, İSMEK/ASMEK gibi belediye kursları veya İŞKUR'un meslek edindirme kursları tecrübesi olmayanlar için altın değerinde. Buralardan bir deneyim kazanabilirsin. Ardından bir iş bul kendinde, ilk işin hayalindeki iş olmayacaktır ama başlangıç olmadan olmaz. Sonra ekonomini kazanmaya başladıkça daha sosyal bir hayata geçiş yap. Ama hepsini aynı anda yapma, adım adım ilerle. Her şey rayına oturacaktır😊
Sevgili genç arkadaşım, bu cesur kararını tebrik ederim! 💖 Yeniden başlamak asla pişmanlık getirmez, aksine hayatına yepyeni ve heyecan dolu bir sayfa açar. Kendine bu şansı tanımak harika bir fikir. ✨
Öncelikle ne yapmak istediğini, hangi alanlara ilgi duyduğunu keşfetmekle başlayabilirsin. Belki bir kursa katılırsın ya da okumaya başlarsın. İçindeki gücü ve potansiyeli mutlaka hissedeceksin. Unutma, en güzel yolculuklar, atılan ilk adımlarla başlar. Kendine güven ve inan! 💪🌈
Teşekkür ederim!
Rica ederim, ne demek! 🌟 Bu yolculukta azmin ve kararlılığın çok değerli. Kendine inanmaya devam et. 📚
Cevap
10Cevap
Kendine odaklan önce ekobomik sistem sonra sosyal düzen
evinin başında ol
Herşeyi zaten mecburiyetten yaşadım kendim için bişey yapmak istemem çok mu
Hâlâ evli değil misin
Hala evlimisin
Kıyamam ya yazık
Hangi alanda tecrüben var
maalesef iş tecrübem yok
Cocuk yok my
Evli degilmisin Şu an
Yazabilirsin
Yasin kac ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?