Lisans mezunuyum ama lisanslar için açılan yerler çok az galiba.
1 ay
Lisans mezunuyum ama lisanslar için açılan yerler çok az galiba.
Cevap
4Cevap
Lisans mezunuysan ön lisansa Nasıl gireceksin ponçik Eylül'deki sınav önlisans mezunları için değil mi
Hayır lisans o
Lisans sınavı Eylül'de mi yapılıyor artık uzun süredir takip etmiyorum
Alanın ne önemli olan o hangi bölüm mezunusun
Sınıf öğretmenliği okudum
Ags gireceksiniz siz ne kpss si
Ags umudum yok
Geçen yıl girdin mi kpss adalet bakanlığı 15 bin kişi alım yapıyor şu an
Girdim ama düşük puan
Torpilin yoksa biraz zor girersin mülakatlarda çok torpil dönüyor maalesef
Tanıdığım biri 67 puanla işe girdi torpili olduğu için
Ciddi misin torpilden önce ben neye girebilirim onu bilmiyorum işte
KPSS'de 70 puan şartı varmış ama eminim o 70i geçememişti değişik valla nasıl bir sistem var bilmiyorum
Senin puan 70 ten düşük mü
Öf napcam ben ya
Evet
Katiplik için hızlı klavye sertifikası alabilirsin onun alımları çok fazla
Bolumun önemli ve kadrolar
Sınıf öğretmenliği
Bende öyle. Yürüyom şimdi ayaküstü sana durumu izah edim. Bizim daha doğrusu eğitim fakültesi çıkışlılar düz memuriyet imkanı aşırı zor yani 92+ lazım o da 4001 kadrolar için yani herhangi lisans mezun kadrosu. Ags olayı oldu biliyosun yani bizim branşta da atansan bile diğer branşlara nazaran zor bir brans. Önünde birkaç seçenek var. Arastirabilirsin istersen de. Kpss girebilirsin 4001 den çok az kadro açılıyor ona girmeye çalış düz memur masa başı tarzı, ikinci olarak farklı bir lisans örgün okuyabilirsin ve kpss girebilirsin, üçüncü olarak bu sene yazdım ben aöf okuyabilirsin işletme vs kpss deneyebilirsin ama onu da son alımda devre dışı bıraktılar aöf u ne olur bilmiyorum, son olarakta ags denersin öğretmen idealin varsa başka yolununu ben göremedim.
Ags tek yol of ya ondan çok çalışmadım da alani yapamıyorum polis olmak istiyorum boy yok
Polis çok öneren görmedim ben. Eğer idealiat değilsen aöf yazip p3 çalışabilirsin
Ya bilmiyorum bu kpssde bisey yapmam lazım
Bu saatten sonra calismadiysan zor yani temel yoksa hele. Ben 4001 olduğum için yani işletme bitmediği için çok sallamadim zaten vize final sağlık vs zorladı bu sene. Bıkkınlık var tabi. Artık seçenekleri belirttim kendin kararını verirsin hocam
Temel dedigin üç senedir giriyorum vardır illa geçen sene 6 bindeyim
İdealist öğretmensen ags devam et o zaman akademiye gireceksin ordan eğitim alacaksın eğitim geçersen sözleşmeli baslicaksin süreç bu şekilde
Başka çarem yok benim
Karar senin hocam
adalet bakanlığı ilanları olabilir
Chatgbt sorarsan sana yardımcı olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba genç arkadaşım! 🌟 KPSS lisans sonrası atama süreçleri bazen kafa karıştırıcı gelebilir, haklısın. Ama sakın umutsuzluğa kapılma! Üniversite mezunları için genellikle uzmanlık, denetmenlik, müfettişlik gibi A grubu kadrolar ve çeşitli B grubu memurluklar açılıyor. Kendi bölümüne uygun ilanları detaylıca araştırmalısın. Unutma, doğru bir hedef belirlemek, yolculuğunun en önemli adımıdır. 🚀 Sabır ve azimle hedeflerine ulaşabilirsin. Bol şans dilerim! 📚✨