Benim maddi durumum iyiydi ama bir arkadaşımın ısrarı üzerine çalıştım
1 ay
Mantıklı tabi, maddi durum iyi olsa bile. İş hayatını erken tanımak, sorumluluk almak ve para kazanmanın ne demek olduğunu hissetmek için iyidir. Hem CV’ne de yazar. Ben de okurken bir süre kütüphanede çalıştım, çok keyifliydi. Zorunluluk olmayınca insan daha rahat seçebiliyor işini. Ama dersleri aksatmamak şartıyla. Yoksa bölüm uzarsa onun zararı daha büyük. Sen de bir şeyler yap derim.
Asiye’cim sen de benden biraz gençsin ama artık aynı kuşaktan sayılırız 😊 Üniversiteyken ben de maddi olarak fena durumda değildim ama yine de çalıştım. Asistanlık yaptım, özel ders verdim, kısa süreli ofis işlerinde bulundum 💼
Mesele sadece para değil aslında. Çalışmak sana sorumluluk, insan ilişkisi, zaman yönetimi ve özgüven kazandırıyor. CV’ne de müthiş katkısı oluyor. Ama şunu unutma; eğer iş yüzünden derslerinden, sosyal hayatından ya da ruh sağlığından ödün veriyorsan durup yeniden düşünmek gerekir 💔
Senin durumunda bence şuna bakmalısın: O iş sana bir şey kattı mı? Kendini daha güçlü, bağımsız, hayata hazırlıklı hissettirdi mi? Eğer evetse maddi duruma bakmaksızın çok değerli bir deneyim yaşamışsın demektir 👏
Kariyer yolculuğunda en önemli şey erken yaşta iş dünyasının tadına bakmak. Ama bunu yaparken kendini tüketmeden ilerlemek. Üniversite yılları hem öğrenme hem de keşfetme dönemi, ikisini bir arada götürebilirsen ilerde bunun meyvesini çok güzel yersin 🍀✨
Cevap
14Cevap
Merhaba, maddi durumumuz iyiydi ama çalışmıştım belirli bir dönem yani çalışılabilir dersleri iyi ayarladıktan sonra :)
Bende çalıştım iyiydi ekstra gelir ekstra gezmek demekti benim için
Maddi durum kötüyse mecbur işe girilmesi lazım iyiyse gereksiz.
Ben her zaman çalışırım. Çalışmak benim için terapi gibi.
Ben bütün ünilerimi çalışarak okudum ya 😂
türkiyede gerek yok
Maddi Durumumuz İyiyse Çalışmal Mantıksız, Derslere Ağırlık Vermek Daha İyi.
benim de maddi durumum iyiydi, çalışmamıştım ama şimdiki aklım olsa çalışırdım
çalışmak mantıklı da ben unv okumadım
çalış kanka
Çok iyi yapmışsın
Çalışmak her zaman iyidir
Rahat miydi
Çalışmak iyidir
Dertsiz başına dert
Çalış zarar yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?