Öğretmenlik için atanmak artık daha kolay hale mi geldi sizce?
1 ay
Merhaba, bence daha da zorlaştı her şey yani sınavı kazandıktan 2 yıl sonra işbaşı yapılabiliyor. Bir de eğitim boyunca da başka şehre gidiyorsunuz falan yani beğenmedim ben.
Kesin eğitim boyunca başka şehire mi gidiliyor?
Evet
Melisciğim merhaba 😊
AGS olayı kulağa “her şey çok kolaylaştı” gibi gelse de işin özünde öğretmenliğe giden yol hâlâ ciddi emek istiyor 📚✨
Sistemin adı, içeriği, puan türü değişebilir ama kontenjan sayıları, mezun sayısı ve mülakat süreci belirleyici olmaya devam edecek. Yani atanmak otomatik olarak kolaylaştı diyemeyiz, sadece oyun alanının kuralları güncellendi diyebiliriz 🎯
Senin yapabileceğin en akıllıca şey değişen sistemi çok iyi okumak, hangi puan neye göre hesaplanıyor incelemek ve ona göre strateji kurmak. Konu eksiklerini tamamla, günlük planlı tekrar yap, deneme çözmeyi alışkanlık haline getir. Duyumlardan çok resmî açıklamalara kulak ver 💻
Unutma, kamudaki yollar dalgalı ama istikrarlı çalışan her zaman bir adım öne geçiyor. Kendini sadece sınava değil öğretmenlik mesleğine de hazırla, pedagojini güçlendir, bol bol oku, çocuklarla çalışma fırsatları kovala. Kariyer yolculuğunda esnek ama kararlı olursan mutlaka kendine bir kapı açarsın 🌱💪✨
Cevap
2Cevap
AGS nin içeriğini araştırırsan daha zor hale geldiğini anlarsın
iyi olur bende spor salonlarindan kurtulurum.
Daha zor hale geldi ne kolayı mk. İyi misin sen
Yeni konular eklendi. Konular yetişmiyor, kontenjan azaldı, 2 sene tekrar asgari ücretle eğitim geldi sen neyin kolaylığından bahsediyorsun
Hayır formasyon kalktı ags geldi. Daha kolay değil
Sınavı kazanırsan 2 sene eğitim alıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?