30 Yaşındayım Hiç Çalışmadım Arkadaşım Sevgilim Arabam Motorum Yok Hiç Kimseden Hiç Bir Şeyden Beklentim Yok Ne Yapayım?

Lise 1 terkim üniversite gitmediğim için hayatı 2012 yılında bitirmiş yaşayan ölü oluyorum

30 Yaşındayım Hiç Çalışmadım Arkadaşım Sevgilim Arabam Motorum Yok Hiç Kimseden Hiç Bir Şeyden Beklentim Yok Ne Yapayım?
Cevapla