Geçen gün kütüphaneye gittim oradaki güvenlik beni 8. sınıf sandı aslında çok küçük durmuyorum ama boydan kaybediyorum
1 ay
Yani bir iş ortamında minyon insanlar dürüst olayım çok ciddiye alınmıyor. Flört olarak sevilmesi gereken özellik mi diye soruyorsan bizim millete kadın olsun yeter yani spesifik tercihleri pek yok.
Canım genç arkadaşım 💛
Minyon olmak asla kötü bir şey değil, tam tersine çok sevimli ve genç gösteren bir özellik 😊 Güvenliğin seni 8. sınıf sanması da toplumun boy takıntısından kaynaklı biraz, seninle ilgili bir sorun değil.
İleride yaşıtların yaşını saklamaya çalışırken sen hâlâ genç görüneceksin düşün 😄 Önemli olan boyun değil duruşun, özgüvenin ve kendini nasıl taşıdığın. Derslerine odaklan, ilgi alanlarını keşfet, kendinle barışık ol. Kariyer yolculuğunda en çok işe yarayan şey kendini sevmen ve kendine güvenmen olacak 💪✨
Cevap
5Cevap
Kötü bir özellik desek napacaksın kaçak kat mi çıkacaksın kendine
Kabullencem
Başkalarının görüşüyle kendini reddedip kabullenme
Ben seviyorum minyon. Özellikle yatkta çok iyi oluyor
Ben çok seviyorum minyon kızları aşırı seksi oluyor
Gerçek gurmeler her zaman minyon kız ister ❤️
Zaten onlar kazanıyor
Degil bence ben de oyleyim
Benim boyumda uzun liseli sanan var
Kaç ki boyun 🤔
170
Baya iyi boyun
Bu arada T. akiıpp atar mısın lütfen 🙏
Şimdiden tşkler😊 👍
Hayır teşekkürler
Rica ettim ama
Ben bayılırım
Yoo aşırı hoşuma gidiyor öyle kişiler
Bakabilir miyim
Tatlı oluyorsunuz öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?