Kısa boylu, minyon olmak kötü bir şey mi yoksa sevilmesi gereken bir özellik mi?

Geçen gün kütüphaneye gittim oradaki güvenlik beni 8. sınıf sandı aslında çok küçük durmuyorum ama boydan kaybediyorum
Kısa boylu, minyon olmak kötü bir şey mi yoksa sevilmesi gereken bir özellik mi?
Cevapla