Hiçbir zaman sevildiğimi hissedemiyorum, beni koşulsuz seven kimse yok mu?

İçi dışı bir biriyim, sevgimi göstermekten asla çekinmem. Ailemde her zaman sorun yaşadım, çocukluğumdan bu yana hep böyle olursan severiz seni, şöyle olursan iyisindir dediler bana. Hep aileme yaranmaya çalıştım, baktım olmuyor düzeltmek için üniversiteyi uzakta okumayı tercih ettim. Görüştüğüm insanlar oldu ama hep bir eksiklikler vardı. Ben bir şeyler hissetmeye başlayınca uzaklaşan tipler, beni yetersiz gösterme çabaları. Çirkin bir kız değilim, başarılıyım, iyi bir bölümde okuyorum ama yetersiz olduğumun iması yapıldığında üzülüp kendimi savunmaya geçiyordum. Çok uğraştım ama beceremiyorum, ipin ucunu kaçırdım. Biriyle görüşmeye başladım, kardeşlerimle aram açıldı, ilişki yapmam ailemize uygun olmadığı gerekçesiyle. Anlatmaya çalıştım, dinlemediler bile, anne babama söylemekle tehdit ettiler beni. Bu sırada durumu erkek arkadaşıma anlattım, güldü geçti. Kötüyüm dediğim halde kırıldığım için de terk edildim. Destek olsun istemiştim sadece ve açık açık söyledim, sen kendin yaptın uğraşamam seninle dedi. Şu dünyada anne babam dahil kimsenin beni koşulsuz sevmediğini fark ettim. Ben iyiyken sorun yok, en ufak tökezlediğimde kimse kalmıyor yanımda. 23 yaşındayım ve konuşup dertleşebileceğim bir kişi bile yok hayatımda, samimi bulamıyorum artık. Biraz nasihata ihtiyacım var.

Hiçbir zaman sevildiğimi hissedemiyorum, beni koşulsuz seven kimse yok mu?
Cevapla