Hic kimse beni aslinda sevmiyor gibi hissetme hissinden nasil kurtulabilirim?

kimse galiba beni sevmiyor ama bu normal bir sey cok iyi birisi degilim galiba yine de uzuluyorum ve yasamam icin bir neden bulamiyorum

Hic kimse beni aslinda sevmiyor gibi hissetme hissinden nasil kurtulabilirim?
Cevapla